Produse cosmetice de intalta calitate

Despre videochat!

Am privit cu rezerva videochat Iasi, dar nu din punctul de vedere al moralitatii, sau mai stiu eu ce. Eram complet in afara subiectului si credeam ca, din punct de vedere financiar, era un zero, dar am gresit.

Acum, pentru a raspunde chestiunii cu "conversatia, nu cu show-ul". Din moment ce e vorba despre sectiunea adult, este evident ca e implicata nuditatea. Insa banii nu se fac doar din nuditate sau show-uri.

In schimb, cele care sunt dispuse ca, pe langa partea de show dintr-un videochat (si nici acela foarte hard) sa isi chinuie emisferele cerebrale ca sa poarte si o discutie, acelea ating (castiga) banii adevarati.

Referitor la showuri si la bani, in opinia mea marea majoritatea a membrilor vin pentru sex, pentru ca este un domeniu adult, exista si categoria de clienti mai speciala care vin pentru conversatii. E ca o piata de desfacere in care ori alegi sa vinzi un produs la un pret mai mic pe care toata lumea il cumpara (categoria showuri scurte sa zicem), ori alegi sa vinzi un produs de lux pe care doar o mica parte din clienti si-l pot oferi. Dar si aici intervine un DAR, cred ca cel mai bine e sa fii situat la mijloc, pentru ca sunt zile in care nu vin pestisorii de aur si trebuie sa te descurci cu instant action, in consecinta cu privaturi scurte/ieftine, asa ca nu doresc sa judec nici modelele care fac bani din conversatie si nici cele care fac instant action, e o libertate a marfii, deci fiecare vinde ce poate si ce vrea.

Nu stiu cum e cu alte modele. Eu ma refer strict la ale noastre; si la abordarea pe care noi le-o sugeram.

Cei mai multi bani, la noi in tara, ii fac sau i-au facut modele care, fie le povestesc la greu membrilor ce le-ar face de i-ar prinde, fie ii fac sa rada, fie au suficiente cunostinte de cultura generala ca sa poarte o discutie. Evident, totul in costumul Evei.

Pentru a concluziona: parerea mea legata de videochat, fetele daca nu au o minima capacitate de a comunica... degeaba nu vor castiga prea multi bani. Vor face ceva bani, dar nu sume din acelea la care sa faca "wow" ce de bani am castigat azi.

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu